حیات

     علامه مشخصه حیات را  

     علم و قدرت میداند. 

     وجمشید در هوش سیاه 

     میداند ومیتواند. 

     چرا که او هم 

     مشخصه بودن را  

     در دانایی وتوانایی می داند 

نظرات 5 + ارسال نظر
ارغند سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام سبزه جان
علم و قدرت؟ دانایی و توانایی؟ علامه ،جمشید؟
وقتی اصل حیات مبهم هست مشخصه ی آن به چه دردی می خورد؟؟؟

ارغند
خشمگین
داری نا امیدم می کنی
آخه بعد عمری سواد خوندن
این چه حرفیه که میزنی؟

روح الله روحانی سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ب.ظ http://roohani1359.blogfa.com

براستی مشخصه حیات چیست؟ علم و قدرت؟ یا ... با دوبیتی بروزم

زرنگی
سوال خودمو از خودم میپرسی؟

حسنا سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:21 ب.ظ http://danesh4000.blogfa.com

تو رو خدا فلسفه ..کلام نبافید..ظرفیتشو ندارم..

پانتئون چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 ق.ظ http://nurse-afghan.persianblog.ir

سلام
خوبی
دوس داشتی منو با اسم پانتئون لینک کن
خواستی منم لینکت میکنم
منتظرم
این یه شعر از خودم
لبخندی تلخی بر لبانم نقش بسته

که نشانه اوج عشق من است

و تقسیم کردن خوبی هایم به روزگار

که اشکهایم را سرازیر کرده است

و گریه هایی عیسی مصلوب را به رخم میکشد

و در تند باد گذر عابران پیاده

با پاهای لخت

یکبار دیگر

به مثابه شعر قبلی ام

دختر تنو مند با صورتی رنگین

به سراغم میاید

امیدم میدهد

به فردای دیگر

که اری

اری

اغاز دوست داشتن است گرچه پایان راه ناپیداست

وفروغ چه لعنت کرد این را

که خود سنگفرشی بود

در گذری مردی سیاهپوش

در فوران عشق هیچ نیافت

جز هیچ

.

.

.

امشب چه هوسناک هستم

بر روی تشک ابری

و جرق جرق های تخت به رویا فکر میکنم

رویایی سپید در خوابی سپید

که اغازش ناپیداست

و پایانش زود هنگام

دلم میخواهد گریه کنم

و اشک بریزم

در طوفان هجومیت

من چه ناپیدا گم شدم

و

مرهمم را در گوشه ای اتاقکی یافتم

که از پنجرهایش باد می اید

و صدای تپش خشت های ،سوراخ سوراخ مار گزیده

ازارم نمیدهد

اه

در این اتاقک

من افسون شده ام

و نظاره گر جنگی هستم

بی ابتدا ،بی انتها

جنگی که در ان سر بازانش با صورتهای خیس مرطوب

به سمت باد میروند

تا خنک شود دلهایشان

در این اتاقک

سلطان هم تنهاست

سلطان بی انکه سر بازی داشته باشد

می دود

میجنگد

او خود را ثابت میکند به خود

به ثابتی رنگهای درخانه ما

که با هر بار زدن غمی افزوده می شود

و بیهودگی عریان تر میشود

و سلطان مغموم تر



روح الله روحانی چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ب.ظ http://roohani1359.blogfa.com

نیچه انسان را اراده معطوف به قدرت می داند. با یک غزل بروزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد